BONUSFLAŞ İLE İLGİLİ EN SIK SORULAN SORULAR

BonusFlaş'a nasıl giriş yapabilirim?

BonusFlaş'a ilk defa giriş yaptığınızda TC kimlik numaranız ya da müşteri numaranızla ve Garanti BBVA İnternet Bankacılığı - Garanti BBVA Mobil-i-Garanti parolanız ile hemen giriş yapabilirsiniz. Eğer parolanız yoksa ya da unuttuysanız BonusFlaş'tan anında parola alabilirsiniz. İlk girişte parolanızı girdikten sonra güvenliğiniz açısından kullandığınız cihazın sizin hesabınızla eşleşmesi için bir defaya mahsus olmak üzere telefonunuza bir kullanımlık şifre gönderilir. Eğer CepŞifrematik kullanıyorsanız, CepŞifrematik uygulamanız giriş yaptığınız telefon üzerinde yüklü ise CepŞifrematik parolanızla, eğer uygulamanız başka bir telefonda yüklü ise CepŞifrematik'ten ürettiğiniz şifre ile giriş yapabilirsiniz.

Daha önce TC kimlik numaram, parola ve tek kullanımlık şifre ile giriş yaptım. Sonraki girişlerimde tekrar tek kullanımlık şifre girmeden, parola ile giriş yapmam güvenli mi?

Evet. Sizi telefonunuz ile eşleştirdik, başka telefondan başka biri bu şekilde açamaz. Kendi telefonunuzdan açtığınızda hiçbir özel bilginize parolasız ulaşılamaz, sadece ücretsiz kampanyalara katılınabilir.

Uygulamaya girmek için gönderdiğiniz SMS'i alamıyorum. Ne yapmam lazım?

Öncelikli olarak telefonunuz kullandığınız operatörün şebekesine bağlı olup olmadığını kontrol edin. 1 dakika içerisinde hala SMS alamıyorsanız, tekrar SMS göndermek için tuşa basınız. Hala tarafınıza SMS ulaşmadıysa, operatörünüzle görüşebilirsiniz.

Cihaz eşleşmesi nasıl kaldırılır?

Daha Fazlası menüsünden Ayarlar alanının altından “Cihaz Eşleşmesini Kaldır”a tıklayarak, BonusFlaş'a olan kayıtlı tüm eşleşme bilgilerini kaldırabilirsiniz.

CepSifrematik şifremle giriş yapamıyorum, şifre geçersiz hatası alıyorum? Ne yapmam gerekir?

Cepsifrematik uygulamasının son sürümünün telefonunuzda yüklü olması gerekmektedir. Eğer senkronizasyon yapılmadıysa, Cepsifrematik uygulamasının ayarlar menüsünden senkronizasyon yaptıktan sonra giriş yapabilirsiniz.

Ek kart kullanıcısıyım, BonusFlaş'a giriş yapabilir miyim?

Ek kart sahipleri BonusFlaş'a giriş yapamamaktadır. Ek kart işlemleri, asıl kart sahibinin işlemleri içerisinde ayrıca görüntülenebilir.

Kredi kartımdan yaptığım harcamalar sonrası bekleyen provizyon işlemlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

Kart Bilgilerim menüsünden ilgili kartını seçerek Güncel Bilgilerim alanından ekranı aşağı kaydırarak, Dönem İçi İşlemlerin yanındaki Provizyondaki İşlemlerim alanından provizyondaki işlemlerini anında görüntüleyebilirsınız.

Kredi kartı borcuma yansıyacak olan Gelecek Dönem Taksitlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

Kart Bilgilerim menüsünden ilgili kartını seçerek Gelecek Ödemelerim alanında istediği ekstre tarihini seçerek görüntüleyebilirsiniz.

Kampanyalara nasıl katılırım? Kampanyalara katılımı nasıl iptal edebilirim?

Ana sayfa üzerinden kampanyaların tanıtım görselinin altındaki "Hemen Katıl" butonuna tıklayarak katılabilirsiniz. Eğer ücretli bir kampanya değilse, iptali gerçekleştirilmez. Ücretli kampanyaların katılımını ise kampanya detay bilgi sayfasında en alttaki "Kampanya katılımımı iptal et" butonuna tıklayarak iptal edebilirsiniz.

Neden bazen girdiğimde limiti yüzde olarak görüyorum? Nasıl detaylı görüntüleyebilirim?

Uygulamaya şifrenizi girdikten sonra, 8 dakika içinde işlem yapmazsanız güvenlik sebebi ile uygulama sizi finansal hiçbir işlem yapamayacağınız ve finansal bilgilerinizi görüntüleyemeyeceğiniz ara giriş durumuna geçirir. Aynı şekilde uygulamayı kapatıp acarsanız da ara giriş durumuna geçilir. Kart bilgilerine tıkladığınızda ya da finansal bir işlem içeren bir işlem yapmayı denediğinizde tekrar parolanızı girerek detaylı şekilde görüntüleyebilirsiniz.

Kredi kartım ya da banka kartım yok, BonusFlaş'a nasıl giriş yapabilirim?

BonusFlaş kart sahibi müşterilere özel tasarlanmış bir uygulamadır. Giriş yapabilmek için tıkladığınız tüm alanlarda "Kart sahibi olmak için başvur" alanından anında kart başvurusu yapabilirsiniz.

Katıldığım kampanyalarda ödül kazanmak için kaç adet daha işlem yapmam gerektiğini ya da ödül kazanıp kazanmadığımı nasıl görüntüleyebilirim?

Katıldığınız kampanyaların altında çıkan "Kampanya Takip" butonundan ya da Daha Fazlası menüsündeki "Kampanya Takip" alanından, o kampanyaya ilişkin kaç harcama yaptığınızı, ne kadar daha harcama yapmanız gerektiğini görüntüleyebilirsiniz. Eğer ödül kazanmak için gerekli tüm koşullar yerine getirilmişse, yine aynı alan üzerinden ne kadar ödül kazandığınızı ve ödülün kullanımı geçerlilik tarihi bilgilerine işlemi yapar yapmaz ulaşabilirsiniz.

Türkiye'de yerleşik yabancı uyruklu kişiler BonusFlaş'ı kullanabilir mi?

Evet, Garanti BBVA kredi kartı veya banka kartına sahip olan tüm müşterilerimiz BonusFlaş’a giriş yapıp kullanabilir.

Tüzel Kişiler BonusFlaş'ı kullanabilir mi?

Tüzel kişilerin ticari kartları kendi adlarına kayıtlı ise (gerçek müşteri) BonusFlaş'a giriş yapabilirler.

Kartımın limitini artırmak istiyorum, ne yapmam gerekir?

BonusFlaş üzerinden Kart Bilgilerim alanında Limit Artır butonuna tıklayarak limitinizi arttırma talebinde bulunabilirsiniz. Bankamız tarafından yapılan risk değerlendirmeniz olumlu ise, daha önceden tanımlanmış hazır limitinizi anında kullanabilirsiniz.

Telefonuma kartsız mobil temassız ödeme özelliği eklemek istiyorum, fakat hata veriyor. Ne yapmam gerekir?

Mobil temassız ödeme özelliği işletim sistemi Android 5 ve üzeri olan telefonlarda, MasterCard, Visa ve Amex logolu kartlarla kullanılabilir. Aynı zamanda telefonunuzun mobil temassız ödemeyi otomatik destekliyor olması gerekir.

Mobil temassız ödeme özelliği aktif olan telefonumla işlem yaparken şifre girmem gerekir mi?

750 TL altındaki işlemler şifre kullanılmadan, temassız ödeme özelliği olan POS'lara telefonun yaklaştırılması ile gerçekleştirilir. 750 TL üzerindeki işlemler için POS'a kart şifresi girilerek mobil ödeme işlemi yapabilirsiniz.

Bütün peşin işlemlerim için taksitlendirme işlemi yapabilecek miyim?

İşlem taksitlendir talebi sadece dönem içinde yer alan harcamalar için yapılabilir. Yasal düzenlemeler gereği telekomünikasyon, yemek, gıda ve akaryakıt alımlarında taksitlendirme yapılmamaktadır. Kuyum sektöründe ise, en fazla 4 aya kadar taksitlendirme yapılabilmektedir.

Ödeme haftamda değişikli yapmak istiyorum, BonusFlaş üzerinden değişiklik yapılabiliyor mu?

Daha Fazlası menüsünden Ayarlar'a girerek, istediği kartı seçerek ödeme haftanızı değiştirebilirsiniz.

Sanal Kart limitimi nasıl güncelleyebilirim?

Daha Fazlası menüsünden Ayarlar'a girerek, yeni sanal kart oluşturabilir, aynı zamanda oluşturduğunuz sanal kartınızı seçerek limit güncelleme işlemi yapabilirsiniz.

Kartımı su an bulamıyorum, BonusFlaş üzerinden kartımı kapatabilir miyim?

Daha Fazlası menüsünden Ayarlar'a girerek ilgili kartınızı seçip, kartınızı anında alışverişe ve nakit çekim işlemlerine kapatabilirsiniz. Yine aynı menü üzerinden kartı açabilirsiniz.

Temassız işlem yaptım, oldu mu nereden kontrol edebilirim‎?

Mobil ödeme sırasında kullanmak için belirlediğiniz kartın işlemleri altında görebilirsiniz.

Uygulamayı tablette kullanabilir miyim?

Hayır, uygulamamızı yalnızca iOS ve Android akıllı telefonlarda kullanabilirsiniz.

QR ile Ödeme nasıl yaparım?

Anasayfa’da sağ üstte bulunan QR ikonuna tıklayarak ya da Ödemeler menüsünden ‘QR ile Ödeme’ adımını seçerek açılan QR okuyucu ile Pos üzerinde çıkan QR’ı okutarak hızlı ve kolay bir şekilde ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Birikmiş olan bonuslarınızı kullanabilir, uygun kartlarınız ile taksitli işlem yapabilirsiniz. 350 TL altındaki işlemlerinizi şifre girmeye gerek kalmadan tamamlayabilirsiniz.

QR ile İptal/İade nasıl yaparım?

İptal/İade yapmak istediğiniz işleme ait olan sıra/referans numarasını iş yerindeki yetkiliye iletin. Pos’ta üretilen QR’ı BonusFlaş’tan okutarak işlem iptalinizi/iadenizi onaylayın.

BonusFlaş’taki işlemlerimin iptalini nasıl gerçekleştirebilirim?

BonusFlaş’taki işlem taksitlendir/ertele, nakit / taksitli nakit avans, limit artırım, ekstre atlat, taksitli para, ek taksit işlemlerinizin ve e-ekstre tanımınızın iptalini Garanti BBVA Mobil ve Garanti BBVA İnternet Bankacılığı üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.